woensdag 16 september 2015

Het gaat om de momenten...

Mijn kleine mevrouw werd afgelopen weekend veertig.
Nog twee jaar en zij is zo oud als ik was toen wij elkaar vonden.
Toen was ze 24.
Nog steeds als ik haar zie voel ik vlindertjes.
Dat is inmiddels ruim vijftien jaar, iets om dankbaar voor te zijn.

Niet dat we hier de hele dag stralend rondlopen..
Een gezin van zes geeft een hoop stress
Soms zit het mee, soms zit het tegen

 'Ik weet eigenlijk niet of ik wel kinderen wil,' bromde ik laatst voor de grap toen er van vier kanten aandacht werd geëist, terwijl wij net even bij elkaar zaten. Want zo'n spontaan weekend met z'n tweeën naar Parijs als vroeger, dat zit er niet in. Maar dat komt wel weer.
En met z'n zessen geldt – net als met z'n tweeën of in je eentje, wat ook heerlijk kan zijn:
Niemand is 24 uur gelukkig, niemand heeft het 24 uur leuk.
Het gaat om de momenten. Zoals deze!
En die delen we graag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten