zondag 27 mei 2012

Elk einde is een nieuw begin...

















foto Paul Bergen

Gisteren een fijne laatste "Ik hou van jou!" in Arnhem gespeeld, en vanmorgen nog een keer aan tafel voor de Rotjes.
Allen die zijn geweest: hartelijk dank, en allen die hem hebben gemist: volgend seizoen nieuwe kansen. En er blijft altijd nog de cd.
Ik zou nu met een voldane zucht in de hangmat moeten zakken, maar zo werkt het niet.
Wel in de hangmat, maar met het gitaartje.
Want in het liedjeskamp is de grote strijd al begonnen: wie mag er straks mee op tournee? Een paar liedjes worden geprolongeerd. Sylvia's Moeder bijvoorbeeld, en ook Bombarie heb ik niet voor één seizoen uit mijn hoofd geleerd. Op 'de grote Jan Rot plaat' staan Isseniegoet (israelites) en Ham papaya (jambalaya) dus die komen meteen op de kortlijst met Rotklassiekers als Lola, Ankie en Geef me liefde waar je er altijd een paar van moet spelen. Maar vervolgens is het bal. Oud, nieuw, keus te over.
Ik ga in ieder geval een paar dingen doen die ik voor anderen heb gemaakt. 'Haar' uit Hair heb ik al uit mijn hoofd geleerd. En ik ga zo eens beginnen aan Wieringerwaard, de lap tekst op Les Lacs du Connamara die ik voor Rob de Nijs maakte. Enfin.
Het komt allemaal goed. Mede door mijn optreden bij Pauw & Witteman gaat de kaartverkoop harder dan hiervoor, dus maak op tijd je reserveringen. Klik hier voor de speellijst en ik zie je bij 'De grote Jan Rot show'!! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten